ویژه نامه نمایشگاه نفت 95

0
262
iran oil show

  صنعت نفت و گاز ایران با آغاز اجرائی شدن موافقت‌نامه برجام و برداشته شدن تحریم‌ها قدم در راه توسعه برمی‌دارد.

اشتیاق شرکت‌های بین‌المللی فعال برای حضور در پروژه‌های آینده ایران به‌عنوان بزرگترین دارنده توامان منابع نفت و گاز جهان، نشان از مزیت بالای کشور در بازار انرژی است.

براساس برنامه، دولت قرار است 600 میلیارد دلار در حوزه نفت و انرژی سرمایه‌گذاری کند. در افقی نزدیکتر، دولت تصمیم دارد تا همزمان با اجرائی‌شدن توافق‌نامه برجام، سهم ایران را در بازار فروش نفت دوباره باز پس‌گیرد.

در همین راستا، از هم‌اکنون به نظر می‌آید سال 95، برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران سال سرنوشت‌ساز باشد. برنامه وزارت نفت در تدارک برگزاری نمایشگاه امسال و دعوت برای حضور بازیگران اصلی نفت و گاز جهان، نشان از سالی متفاوت دارد.

   

مجله دستاورد صنعت (وندورلیست)، با تکیه بر تجربه 14 ساله مجریان خود، تلاش می‌کند تا در نمایشگاه بیست‌ویکم، شرکت‌های توانمند عرصه ساخت و تولید تجهیزات و خدمات صنعت نفت کشور را به نحوی شایسته معرفی کند.

دستاورد صنعت،  همزمان با برگزاری بیست‌و‌یکمین نمایشگاه نفت و گاز تهران در راستای نمایش هرچه بهتر توان شرکت‌های ایرانی در حوزه صنعت نفت،  چاپ و منتشر می‌شود.

از شما مدیر محترم دعوت می‌شود با تبلیغات مناسب و حضور در کنار بیش از 300 شرکت توانمند داخلی و خارجی حاضر در نشریه، به زبان فارسی و انگلیسی توانمندی مجموعه خود را به مجریان، کارفرمایان و شرکت‌های بین‌المللی حاضر در نمایشگاه معرفی کنید.

برای مشارکت در ویژه نامه نمایشگاه می توانید فرم آنلاین مشارکت را از لینک جدول زیر تکمیل و برای ما ارسال کنید.

همچنین شماره تلفن های زیر راههای تماس تلفنی با ما جهت دریافت اطلاعات بیشتر است

[icon name=”phone” class=”” unprefixed_class=””] تلفن های تماس   [icon name=”arrow-circle-o-down” class=”” unprefixed_class=””]  دانلود
021-26302410

021-26302411

09126461936

تعرفه آگهی در ویژه نامه فرم مشارکت در ویژه نامه نمایشگاه

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/82/Telegram_logo.svg/500px-Telegram_logo.svg.png

وندورلیست در تلگرام

به کانال تلگرام وندورلیست بپیوندید

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید