آماده‌ایم مقاطع فولادی پروژه‌های نفت، نیرو و ساختمان را تامین کنیم

0
292
قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد ناب تبریز با مثبت ارزیابی کردن چشم‌انداز بازار فولاد گفت: با توجه به فضای مثبتی که از مذاکرات ارزیابی می‌شود در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش حجم تقاضا در بازار فولاد خواهیم بود و با رونق پروژه‌های عمرانی تقاضا در این حوزه افزایش می‌یابد.
کریم رحیمی اظهار داشت: شرکت‌های ایرانی باید توانمندی‌های خود را افزایش دهند تا در صورت نیاز بتوانند در عرصه‌های مختلف اقتصادی فعالیت داشته باشند، فولاد ناب تبریز در همین راستا آماده است با شرکت‌های نفت و گاز، توزیع و انتقال نیرو، انرژی و ساختمانی در جهت ورود به وندورلیست شرکت‌های فوق و تامین اقلام کاربردی در سازه‌های فلزی این پروژه‌ها همکاری کند.
وی در ادامه از تجهیز خط تولید این شرکت در راستای تولید اقلام مورد نیاز مصرف کنندگان صنایع تخصصی نفت و گاز، توزیع و انتقال نیرو، انرژی و ساختمانی در صدد تامین نیاز داخلی و کاهش واردات و افزایش خودکفایی در تامین نیاز  بازار داخلی خبر داد.
 رحیمی گفت: با توجه به اینکه بخش وسیعی از نبشی، ناودانی و تیرآهن مصرفی در پروژه‌های فوق الذکر وارداتی می‌باشد، فولاد ناب تبریز با تجهیز خط تولید خویش قصد دارد این تولیدات را به سمت توانمندی داخلی و بومی سازی، طراحی و ایجاد دانش فنی در داخل کشور سوق دهد.
وی تصریح کرد: شرکت فولاد ناب تبریز به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد در بخش خصوصی کشور جزو تولیدکنندگان بزرگ مقاطع فولادی است. این شرکت از تولیدکنندگان عمده انواع نبشی سایز (120-20)، ناودانی سایز(160-80) و تیرآهن فولادی در کشور است و با سرمایه‌گذاری مشترک خارجی با کشور ترکیه در سال 1382 بنا نهاده شد و به گفته رحیمی تامین‌کننده‌ای قابل اطمینان برای این محصولات در سایزهای متفاوت است.
وی گفت: محصولات تولید شده در این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی کاربردهای بسیاری درسازه‌های فلزی صنعتی و ساختمانی دارند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد ناب تبریز با اشاره به ظرفیت تولید معادل 600 هزار تن این شرکت در سال گفت: شرکت فولاد ناب تبریز  ضمن فروش محصولات تولیدی به تمام مناطق کشور، توسعه صادرات به ویژه به کشورهای همجوار را یکی از اهداف اصلی خود دانسته و برای نیل به این هدف، زیر ساخت‌های لازم را به وجود آورده است که امید می‌رود طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حجم صادرات این شرکت در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
وی در رابطه با عرضه محصولات شرکت فولاد ناب تبریز  در بازارهای جهانی اعلام کرد: هم اکنون محصولات این شرکت به کشورهایی نظیر ترکمنستان، ارمنستان، عراق و افغانستان صادر می شود.
قائم مقام مدیر عامل شرکت فولاد ناب تبریز، از تجهیز و توسعه خطوط تولید موجود در شرکت خبرداد و اظهار امیدواری کرد تا 3 ماه آینده این شرکت حسب درخواست مشتری قادر به تولید انواع نبشی و ناودانی‌های سبک و سنگین در سایزهای مختلف خواهد بود.
کریم رحیمی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه شرکت فولاد ناب تبریز ارتباط خوبی با شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت، توزیع، انتقال نیرو و ساختمان دارد و با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای که این شرکت برای کمک به صنعت در حوزه‌های مختلف ترسیم کرده است، این شرکت آمادگی کامل دارد در زمینه تامین مقاطع فولادی مصرفی شرکت‌های فوق به صنعت یاری برساند و پاسخگوی نیازهای آنان باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید